OkuliareWayfarer.sk

Internetový obchod OkuliareWayfarer.sk je jeden z našich vlastných referenčných projektov. Na referenčných projektoch Vám predstavíme našu prácu a prístupy, ktoré pri tvorbe a internetových stránok používame.

Obchod OkuliareWayfarer.sk bol spustený 13.4.2012, keďže bol identifikovaný predajný potenciál tohto produktu. Cieľom tohto projektu bolo vytvorenie prehľadného a dobre organizovaného internetového obchodu, ktorý osloví širokové spektrum zákazníkov, dosiahnutie vysokých pozícií vo vyhľadávačoch na kľúčové slová "okuliare wayfarer", "slnečné okuliare", "wayfarer", "pilotky"  a samozrejme vysoký počet zákazníkov.

Pri celom projekte sa kladie dôraz na efektívne využívanie finančných prostriedkov na internetovú propagáciu. Hlavným cieľom je vytvorenie správneho a efektívneho marketingového mixu pre daný produkt, prostredníctvom ktorého dôjde k postupnému zvýšovaniu počtu zákazníkov a objednávok pri minimálnych nákladoch.

 

1. Webdizajn

Na dizajn tejto webstránky, bola použitá téma Shoppica od spoločnosti ThemeBurn. Stránka je zameraná na mladých ľudí od 13-30 rokov, preto sme sa tejto skutočnosti držali aj pri dizajne. Moderné ikony, farebnosť a kvalita spracovania stránky zvyšuje dôveru v kupujúcich.

Pri dizajne stránok pre všetky vekové kategórie je dôležitá prehľadnosť a intuitívnosť. V ďalšom kroku sme sa zamerali na optimalizáciu stránok jednotlivých produktov. Na podstránke každého produktu môže zákazník nájsť všetky potrebné informácie, ktoré pred nákupom potrebuje - cena + rýchlosť dodania + stav skladu + cena dopravy. Tieto informácie sú dôležité pre každého zákazníka.

 

OkuliareWayfarer.sk - webdizajn

OkuliareWayfarer.sk - administrácia

 

 2. Optimalizácia pre vyhľadávač Google.sk - SEO

Dôležitou časťou každého projektu je SEO optimalizácia. Pri tomto obchode sme sa po analýze zamerali na kľúčové slová "okuliare wayfarer", "wayfarer", "slnečné okuliare" a "pilotky".

V tejto časti bola prevedená registrácia do katalógov, registrácia do vyhľadávačov tovarov - Heureka.sk, Najnakup.sk, Pricemania.sk a ďalších. Ďalej nasledovala tvorba kvalitných spätných odkazov a obsahu - popisy produktov a ďalšie texty, ktoré sú základom dobrej optimalizácie.

 

 "Content is king" - obsah Vašej webstránky je základom dobrej optimalizácie.

 

Samozrejmosťou bola On-page optimalizácia - optimalizácia zdrojového kódu stránky, ktorú aplikujeme pri každom projekte.

 

Obr. Návštevnosť stránky OkuliareWayfarer.sk z vyhľadávania - Google.sk

 

Na tomto grafe môžete vidieť stúpajúcu tendeciu návštevnosti z vyhľadávania - výsledky optimalizácie sa prejavujú postupne. Po dvoch mesiacoch prevádzky sa návštevnosť z vyhľadávania približovala k čislu 5000 návštevníkov/mesiac.

 

 "SEO optimalizácia je jedna z najlacnejších foriem propagácie. Akonáhle sa dostanete na popredné miesta vo vyhľadávačoch, zákazníci k Vám prichádzajú doslova zadarmo."

 

Výsledky optimalizácie na vybrané slová - vyhľadávač Google.sk

slnečné okuliare - 3. miesto

okuliare wayfarer - 2. miesto

slnečné okuliare wayfarer - 1.miesto

pilotky - 1. miesto

tieto výsledky boli namerané 1.9.2012

 

3. Reklama

Na propagáciu tohto e-shopu boli použité rôzne formy reklamy. Úspechom každého projektu je nájsť správny mix internetovej reklamy. Pri tomto boli použité reklamy typu Facebook, Google Adwords, Heureka. 

Ako doplnková forma reklamy, bola použitá fotosúťaž o tri vstupenky do aquaparku Tatralandia a ďalšie hodnotné ceny. Viac sa dozviete na http://goo.gl/I8Qcn

 

Ukážky reklám Facebook        

 

Ukážky niektorých reklamných jednotiek

Reklama Facebook - Letný výpredaj  Reklama Facebook - Okuliare za 5€

Reklama Facebook - Zľavy  Reklama Facebook - pilotky

 Obchod taktiež získal prestížny certifikát Overené zákazníkmi.