Internetová reklama a marketing

Internetový marketing, PPC reklama a SEO sú pojmy, ktoré sa v posledným rokoch dostávajú do popredia stále viac. Tieto prístupy sú základom každého úspešného webového projektu. Podnikatelia už od nepamäti vyhľadávajú rôzne trhové príležitosti na generovanie ziskov z ich podnikateľskej činnosti a internet je nato v súčasnosti najlepším nástrojom.

Naša spoločnosť sa internetovým marketingom zaoberá od roku 2007. Máme za sebou viac ako 250 úspešných internetových reklamných kampaní - Facebook, Google Adwords, Etarget.

Hlavnou výhodou našich kampaní oproti klasickej online reklame je, že platíte za reálnych návštevníkov vašej web stránky, nie za zobrazovanie vašich inzerátov.

  • platba za preklik na Vašu stránku - garancia privedenia zákazníka
  • efektívne využívanie finančných prostriedkov na reklamu
  • rýchla účinnosť, garantované zlepšenie už o 2-3 dni

 

Máte záujem o internetovú reklamnú kampaň? Napíšte nám a vytvoríme Vám kampaň na mieru!

Najefektívnejšia a najlacnejšia internetová propagácia súčasnosti sa nazýva PPC reklama. PPC reklama z anglického „pay-par-click“, znamená zaplať za klik. Znamená to, že inzerent za reklamu platí iba v tej chvíli, keď potenciálny klient na reklamu klikne.

V princípe je táto textová alebo grafická reklama zobrazovaná iba ľuďom, ktorí hľadajú informácie pomocou vyhľadávačov, alebo si prehliadajú nejaký obsah a je im ponúkaná reklama súvisiaca s týmto obsahom. PPC reklama je jedna z najúčinnejších foriem internetového marketingu. Medzi hlavné výhody PPC kampaní patrí hlavne to, že inzerent platí len za návštevníka. Pri týchto kampaniach je cielenie veľmi presné, a na stránky sa dostávajú len zákazníci, ktorí majú o danú službu/produkt záujem.

Facebook PPC reklama         Google Adwords reklama         Etarget reklama

Medzi najpoužívanejšie PPC systémy v súčasnosti na Slovensku patria Google Adwords, Etarget, Facebook PPC. Každý z týchto systémov má svoje výhody a nevýhody. Kontaktujte nás a my po analýze Vášho webu určíme, ktorá z týchto reklám je pre Vás najvhodnejšia.


Google Adwords
PPC systém od Google, ktorý sa vyznačuje pomerne vysokými konverziami. Cena za klik sa v tomto systéme určuje podľa veľkosti konkurencie – čím viac firiem si platí reklamu na určité kľúčové slovo, tým vyššia je jeho cena.

Ukážka reklamy Google Adwords


Etarget

Pôvodom slovenský PPC systém Etarget funguje podobne ako systém od Google. Hlavný rozdiel je, že Etarget na rozdiel od Googlu nedisponuje vlastným vyhľadávačom, ale na zobrazovanie reklamy používa partnerské webové stránky. Medzi najväčších partnerov Etargetu momentálne patria SME.sk, Zoznam.sk, ČAS.sk, Azet.sk, Etrend.sk a mnoho ďalších. Momentálne Etarget zobrazuje reklamu na 914 partnerských stránkach (7.4.2012). Kompletný zoznam partnerských stránok je možné nájsť na http://www.etarget.sk/zoznam-partnerskych-stranok.

Ukážka Etarget reklamy


Facebook PPC

PPC systém Facebooku funguje podobne ako predošlé systémy, avšak reklama sa zobrazuje v užívateľskom rozhraní sociálnej siete Facebook. Tento systém disponuje vysokou mierou zobrazenia reklám (viac ako 1,9 milióna registrácií v SR). Na Slovensku je momentálne priemerná cena za klik 0,2 €.

Ukážka Facebook reklamy 

         Obr. Ukážka Facebook reklamy

Hlavnou výhodou tohto systému je, že naše reklamy môžeme presne cieliť na skupinu užívateľov u ktorých predpokladáme, že ich náš produkt/služba zaujme. Reklamu môžeme cieliť podľa rôznych kritérií – napr. vek, pohlavie, bydlisko, ale aj aktivity a záujmy.

Zloženie užívateľov na Facebooku

                         Obr. Zloženie užívateľov Facebooku na Slovensku